- 2025 оны эхний улиралд цэвэр борлуулалт 152.2 тэрбум төгрөг болж, 33 хувиар өслөө
- Сүлжээний дэлгүүрийн тоо 466-д хүрч, жилийн өмнөхөөс 24 хувиар нэмэгдэв.
- Инфляцийн нөлөөллийг харгалзан үзэхэд нэг худалдан авалтын бодит өсөлт 1.3 хувьтай байв.

Премиум Нэксус ХК буюу CU сүлжээ дэлгүүр 2025 оны эхний улиралд тогтвортой өсөлтөө хадгалж, цэвэр борлуулалтаа 152.2 тэрбум төгрөгт хүргэсэн нь өмнөх оны мөн үеэс 33 хувийн өсөлттэй байна. Санхүүгийн тайлангаас харахад компанийн өргөжилт зөвхөн дэлгүүрийн тоог өсгөхөд бус, нэг дэлгүүрийн борлуулалтын бүтээмжийг сайжруулахад чиглэсэн байгааг харуулж байна. Тайлант хугацаанд цэвэр ашиг 2.8 тэрбум төгрөг болж, үндсэн үйл ажиллагаанаас үүссэн ашгийн үр ашигтай байдлыг бататгалаа.
Сүлжээ өргөжүүлэх явц идэвхтэй үргэлжилж, нийт 25 шинэ дэлгүүр нээж, 4 салбарыг хааснаар нийт салбарын тоо 466-д хүрсэн нь жилийн өмнөхтэй харьцуулахад 24 хувийн өсөлт болж байна. Үүнээс 397 салбар нь нийслэл Улаанбаатарт, 69 салбар нь орон нутагт байршиж байгаа бөгөөд CU сүлжээ одоогоор Монгол Улсын 13 аймагт үйл ажиллагаагаа явуулж байна. Энэ нь орон нутагт худалдааны өрсөлдөөний орон зайг идэвхтэй тэлж буйг давхар харуулж байна.
Инфляцийн үзүүлэлт 2025 оны хоёрдугаар сард 9.1 хувьтай байсан ч хэрэглэгчдийн нэг удаагийн худалдан авалтын сагсны дундаж хэмжээ 10.4 хувиар өссөн нь инфляцийн хэт өсөлтийн нөлөөллийг даван гарсан, илүү идэвхтэй хэрэглээ бий болж байгааг харуулж байна гэж компани үзжээ. Нэг худалдан авалтын бодит хэмжээ 1.3 хувиар өссөн нь зах зээлийн бодит эрэлт сэргэж байгаагийн илэрхийлэл болов.
Эдгээр үр дүн нь CU сүлжээ дэлгүүрийн өргөжилтийн стратеги, хэрэглэгч төвтэй маркетингийн бодлого, дэлгүүрийн байршлын оновчтой төлөвлөлт үр дүнгээ өгч байгааг илэрхийлж байна. Мөн хэрэглэгчдийн худалдан авалтын дадал, сагсны бүтцэд чанарын ахиц гарч, үүнийгээ ашиглан борлуулалтын өсөлтөө инфляцийн түвшинтэй харьцуулахад давуу хадгалж чадсан нь анхаарал татаж байна.
Компанийн тайлангаас үзэхэд CU сүлжээ 2025 оны эхний улиралд зөвхөн хэмжээний өсөлт бус чанарын өсөлтийг давхар бүрдүүлж, орлого, ашиг, хэрэглэгчийн үнэлэмжийг зэрэгцүүлэн нэмэгдүүлсэн амжилттай улирлыг үзүүлсэн байна.